Hos momma

Just nu är jag hos min mormor, tog  å åkte hit nu för sen kommer jag nog inte kunna åka hit förän i mitten på juli eller i augusti..hur ska det gå?! Vi har bakat en himla massa, och spelat Yatzy, sen har jag fixat med filtarna på sätena i min bil, så nu är den helt okej!!


Väntar på Greys, sen ska jag sova.


Har sju tapeter som jag väljer mellan just nu, ska bli såå skönt att få det tapetserat i sovrummet, ni skulle bara veta hur glad jag är över det :D

Men det kommer vara lite kaos hos mig på lördag :S måste ha sängdelarna inne i sovrummet eftersom jag ska ha folk på besök, och sen kommer jag måsta sova på golvet tills de har tapetserat, för jag tänker inte sätta ihop sängen för att behöva skruva isär den inom några dagar (om jag nu har den turen att de kommer så fort, tänk om jag måste vänta i tre veckor eller nått sånt..blä..)

Ska iaf bli skönt när det är ordning och reda i lägenheten igen!


fest på lördag som sagt! längtar :p

Nu börjar Kitoz bete sig som normalt igen..han var inte sigsjälv när jag var upp i måndags, och han har inte varit det på nästan hela dagen..men nu börjar han lugna ner sig. tror att han var lite sur på mig för att han fått vara hos momma utan mig sedan i torsdags..Han kommer nog inte kunna flytta hit.. :(

Nä nu börjar Greys så nu skiter jag i det här

Kommentarer
Postat av: jojjan

så jävla spännande på greys ! ville inte att de skulle sluta :(

2009-05-28 @ 09:09:05
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0