inte okej..eller?

Igår var jag sannerligen alldeles för onykter, och oerhört mycket folk var det på g3..

Fick ett sms av Martin som gjorde att jag började grina..

men sen gick det över och jag hade kul igen :)



Dansa är roligt :p


Och nu är det bestämt att det blir aspåsnäset nästa helg, det är första kvällen för sommaren, kommer nog vara grymt mycket folk :)


Idag blir en lugn dag..med bok, tv och eventuellt ett träningspass


Skulle ju ha varit i Sthlm i helgen..men det har varit så mycket på sista tiden så det blev inte att jag åkte dit..:( men jag ångrar mig lite,..


Åkte till momma i torsdagskväll efter att jag hade bjudit mamma på thaimat eftersom hon fyllde år. Det var skönt att få komma bort, jag tycker om att vara hos min momma, och nu har jag hämtat hem min nya bil också 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0