Mot Bollnäs

Har nästan nyss vaknat, kom på att jag var tvungen att lägga in lite räkningar innan jag åker iväg eftersom det är den 25 på måndag och jag inte hinner göra det i helgen

Just nu väntar jag på att Amanda ska kliva upp, så vi kan äta frukost, känns som att jag måste åka till mamma och hjälpa henne att bada katt, så därför känner jag mig lite stressad! Sen ska jag själv hinna duscha, och packa klart riktigt.  Det var jätte svårt att packa denna gång för jag vet inte vad jag ska ha med mig :S


Vi åker iaf klockan två, ska få låna mommas trådlösa bredband så jag komer förhoppningsvis kunna uppdatera hur det går för oss i helgen :)

Nu har jag umgåtts med Amanda enda sen i onsdags klockan åtta, det var längesen vi hade sån kvalitetstid :p

Vi har mest tittat på en massa film! Framförallt Twilight två gånger :p Finns det någon bättre film??!!


Nä, om jag skulle gå och koka nå ägg till frukost..

Just nu känns livet bra och det är underbart :D Har så mycket runt omkring mig som gör mig glad, sen kan jag väl erkänna att när man sitter och kollar på filmer som Twilight så visst sjutton hade jag velat haft en kille som Edward :p
men men drömma måste man ju få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0