ny design

Inte för att det var så längesen jag gjorde om min blogg, och jag älskade verkligen utseendet på den, men den kändes så tung och deprimerad på nått sätt, och då kände jag att en gladare Jeanette krävde ett lite gladare utseende på bloggen :) Men den andra kommer nog återkomma i framtiden skulle jag tro!


Måste välja tapeter till sovrummet..de skulle komma och tapetesera nästa vecka om jag har tur! Vet dock inte om jag vill ha gråa eller gul/beigea tapeter..någon som har nått förslag?

Ska köpa Kicki och Torbjörns säng plus sängbord också, så då måste jag köpa en ny bäddmadrass, plus nytt täcke och två till kuddar..sen skulle jag ha köpt en ny byrå till hallen och ett nytt köksbord..jag skulle behöva vinna typ 50000 för att ha råd med allt..men men jag får ta det lite pö om pö


Martin var förbi en sväng efter jobbet, han jobbar i ett hus här bredvid så han kom förbi och drack lite kaffe och så satt vi och pratade, mys :)


Just nu sitter Bambam och kollar på en duva som har landat ute på fönsterbrädan, väldigt intressant tyckte han att det var :D


Har lagt in lite nya bilder på hemsidan också så det kan kollas in om någon känner för det!
www.dustycoons.com



Nä, nu må jag ta å sova så jag orkar upp imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0