Snart helg

idag är jag grymt trött..blev en sen kväll igår hos Emma, men det var det helt klart värt :)

Var på ett bål pass igår, med Therese, vi satt innan passet började på bollarna och skrattade åt hur mycket man kunde göra bort sig, och självklart, jag rammlar av bollen under passet och sätter mig rätt och slätt ner på rumpan :p hahaha

Det var härligt att få ha sådär barnsligt kul som man kan ha ibland :) Therese är en underbar vän :)

Idag var jag på skolan till halv tolv, sen gick jag hem, hämtade lunch och sen cyklade jag till Kicki, det var mysigt!

Nu sitter jag i soffan och kollar på chiuahuan från beverly hills, har en massa att göra men ingen ork. tar det en annan dag! :)

Får se om jag ska umgås med Martin ikväll eller om jag ska läsa och sova eller gå på affärn, köpa lite godis och kura ner mig framför Twilight :) eller så tar jag mig en cykeltur till fristilen och tränar lite! Snacka om många alternativ :p



Beställde lite grejer från jotex också, börjar bli lite less på hur det ser ut i lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0