Solen skiner :D

Att kliva upp halv åtta på en lördagsmorgon kändes inge vidare..men för att hinna allt jag ska hinna idag så var det ett ont måste..

Igår hämtade jag hem min nya säng, kunde tyvärr inte sätta ihop sängramen då den behövde limmas vid några skarvar, så nu sover jag på madrassen på golvet.. men det går ju det också :) En större säng är nice :D

Snart ska jag iväg på fresks och se om de tapeter jag har valt är snygga på helvägg (eller vad man nu ska säga)
Jag undrar när de behagar komma och tapetsera :S

Sen ska jag iväg på jysk och köpa en bäddmadrass, ett nytt stort täcke, två nya kuddar och en byrå till hallen, Lennart tog med sig den gamla byrån igår efter att vi varit på bio, och gud va "luftig" hallen blev :p Just nu står ett av mina nya sängbord där, det kanske får forsätta stå där ;) eller..?!

Idag skulle det tydligen bli jätte fint väder, och om man tittar ut så verkar det stämma, helblå himmel och fågelkvitter, en bra början på dagen :p


Ikväll ska jag, Linn, Eventuellt Kicki och några andra kompisar festa :) kul kul!

Nä, nu måste jag ner i förådet och fixa lite så jag är klar med det innan tio när jag ska stå utanför fresks eller jysk (har inte bestämt mig för vart jag ska börja) och banka på dörren :p


Ut och njut av solen nu!! :)




<3

Katterna är dom som gör mig stark,

som gör att jag trots motgångar kämpar vidare,

det är dom som får mig att se framåt,

det är dom som gör att jag brinner



För dom finns alltid där,
oavsett vad jag gör,
hur jag ser ut
eller
hur jag mår,
så finns de vid min sida
och
älskar mig villkorslöst
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0