söndagkväll

Denna dag blev inte som jag trodde imorse, men ack så trevlig :)

var iväg och badade med Therese, hur mysigt som helst :D Sen köpte vi hem mat från eastern och kollade på en jätte bra film, Marley och jag. grymt bra men oerhört sorglig! Den visar på hur mycket ett husdjur kan betyda och hur mycket man är med om tillsammans med sin vän :) Grät gjorde jag också, blödiga jag :p
Badet är ett ställe som är underskattat!
men jag gjorde illa mig på båda armbågarna i en av rutschkanorna :( blåmärken och bulor fick jag..


De sanna vännerna är de som inte glömmer bort en, som oavsett hur sällan man träffas eller hörs ställer upp i ur och skur. Jag har några sådana vänner runt mig och jag vill bara ge er en stor kram! Ni betyder oerhört mycket och jag vet inte vad jag skulle göra utan er :)



nä, nu antar jag att jag måste lägga mig och läsa lite engelska artiklar medan jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0