Tisdagnatt eller onsdag morgon..

i lördagskväll kände jag att jag hade lite ont i halsen, i söndags morse var jag täppt i näsan och hade ont i halsen, sen gick det tillbaka och jag åkte på de värsta munsår som jag någonsin haft..

men jag känner att jag har nått i kroppen, och det blev bevisat då jag klockan tre, efter att ha legat å läst några artiklar till forskningsöversikten däckade och sov till halv sex, när jag var tvungen att kliva upp för att äta och sen gå å träna..

tänkte att jag skulle ta det lugnt på spinningen eftersom att jag inte känner mig helt frisk, men huvudet ville nått annat, för lugnt kunde jag inte ta det..

Tror jag behövde få utlopp för lite känslor..så nu känner jag ett lugn inom mig iaf :)

detta skrev jag för tre timmar sedan men det blev aldrig publicerat.. just nu ligger jag i sängen och kan inte sova...saknar din värme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0