vet ni vad?!

I fredags var en av de värsta kvällarna/nätterna på länge..men efter det har det bara gått uppåt och just nu mår jag bättre än på länge :D

Nu tror säkert vissa att det beror på att jag har träffat någon ny kille, men faktiskt inte! Jag börjar sakta men säkert må bra i mig själv, med mig själv! Känner att jag under ett års tid har varit ganska upptagen av mig och mina problem..

och det är inte snällt mot alla stackars underbara vänner som har fått höra på det.

Men de har stannat kvar och för det är jag oerhört tacksam! Det är sanna vänner det! Jag älskar er och ni är bäst!

Jag känner att jag, Jeanette den goa och glada tjejen som bara har kommit fram korta stunder under de gågna åren börjar visa sig mer och mer :)

Det låter väl bra?!
Hon som jag pratar med på psykiatrin sa idag att jag troligtvis inte behöver komma till henne sen till hösten, ska istället få börja träffa en sjukgymnast som ska lära mig att slappna av och massa andra bra saker! Sen ska jag även få träffa en bildterapeut, hos henne ska jag få jobba med min känsla att jag måste vara bäst eller åtminstone bland de bästa när jag gör något, och jag ska få jobba med min rädsla att inte våga göra nya saker (jag vågar oftast inte det för att jag inte vill vara dålig på något, men man kan ju inte vara bra på allt :) )


för en gångs skull så blev det ett positivt inlägg, och fler av den varan ska förhoppningsvis bli framöver :D

Jag och Amanda, Turkiet -07

Är jag inte bara liiite brun iaf? ;)

Blir kanske en resa till Turkiet till hösten med Kicki mfl :D


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh!!! jag blir superduperglad och peppad av detta inlägg! Du har blivit så himla klok!



Jag hejar på dig!



2009-05-19 @ 22:03:49
URL: http://sandrameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0