Fredagsmys

Fredagkväll, och jag sitter hemma i min mysiga lägenhet, med katterna och värmeljus, det är nice!! Trodde jag skulle nöja mig med kvällsfika, men det slant ner lite godis också...men jag sa iaf nej i tid.. Blä blä blä blä..

Idag har varit en dag med en massa att göra, plugg, hjälpa pappa med datorköp, äta middag med honom, dammsuga och självklart byta till julgardiner och plocka fram julgrejer :p

Imorgon jobbar jag till fyra, sen åker jag till momma, och till veckan kommer jag inte vara hemma många dagar..! Åker nämligen till Sthlm på måndag morgon tillsammans med Amanda, det ska bli kul! Även om det är väldigt olägligt. Kommer hem mitt på dagen på onsdag, sen åker jag bort igen över helgen..! Ska till Uddevalla igen, kan tydligen inte hålla mig borta!

Konstigt det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0