Kör, bara kör!

Vi kom, vi sågs, vi segrade.

Roligaste helgen på länge., den kan endast sammanfattas med några citat.

- Det går svallvågor i min mjölk!
- Jag är het, du vill ha mig!
- Jag säger nej!
- Men det är ju bögbilen!
- Vi äter väl som vi gjorde på middan, alltså på bordet.
- Vill du följa mig till stranden och leka med min båt?
- Fredagsmix - för dig som vill ha lite variation i livet!
- Kör, bara kör!
- Bäst jag passar på innan du ångrar dig!
- Det här har jag kört förr, känner jag igen!
- Nu tror jag väl...!
- Är det här någon form av övning?
- Jag och Gnomen är ute och går.
- Eftersom ni går hem så tidigt!





Idag kom så slutcitatet:
Om vi ska fixa det här, då måste vi ligga!




/ Netwag och Emz

Kommentarer
Postat av: Lasse

2009-11-09 @ 13:13:47
Postat av: Lasse

Vart det mer än skojiga möten och citat?

Fanns det någon långsíktig potential eller mest underhållning för stunden?

2009-11-09 @ 13:14:44
Postat av: Jeanette

Bra fråga du! De bor ju lite väl långt bort..Annars kanske :) Men iof, inget är omöjligt!

2009-11-09 @ 15:07:31
URL: http://endumen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0