snö ute

Igår hade jag en rätt dålig dag, iaf på dagen..Men den ordnade upp sig mot kvällen av underbara människor!
Umgicks med såå grymt roliga människor i helgen, önskar nästan att jag kunde spola tillbaka tiden! :)

Men nästa helg åker jag och Emma och besöker dem! Troligtvis det mest spontana och galna jag har gjort i hela mitt liv  :) Men jag längtar såå himla mycket!!

Just nu formligen sprudlar den inom mig!! :p

Om nio och en halv vecka är jag färdig med utbildningen, man kan ju undra vart jag kommer att befinna mig då?! Är lite nyfiken på vad världen har att erbjuda, men time will tell :)


Nu ska jag nog krypa under en film i soffan och hoppas på att bli frisk snart!



Så himla rolig helg!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0