snöar <3

Just nu sitter jag hos momma, hon ska till å koka plommonsylt. Jag borde plugga..Efter att ha känt mig rätt säker på c-uppstasen så raserade allt igår efter en träff med våran handledare..Vet inte om vi missuppfattade varandra eller om jag och Pernilla bara var dåliga på att få fram vad det var vi ville med våran uppsats..

Aja, med lite mer insikt i hur en litteraturöversikt ska se ut så kanske det blir bra?!

Nusen sitter i fönstret och kollar på alla fåglar som flyger förbi, jätte spännande :p Inatt så låg han på en klöspelare precis vid sängen, men några gånger under natten fick han för sig att han skulle hoppa ner, och själklart hoppade han ner på mig så att jag vaknade med ett ryck varje gång.. Tur han är söt så att det inte går att vara arg på honom någe länge :)


Ute snöar det och det är mys! Trots att jag hatar kylan så älskar jag snön! Tänk en dag när det är tio minusgrader ute, massor av snö på marken och på träden, det är fridfullhet för mig det!

Jag är skadad och konstig, så är det bara

Kommentarer
Postat av: Emma

Det gör inget att du är lite skadad och konstig, det är jag också! =)

Men jag är övertygade om att vi kommer nå stjärnorna som vi siktar mot, allt kommer kännas bra och ännu bättre igen.

Vi måste bara våga stå på egna ben och våga säga att vi mår bra!



Framåt och uppåt, det finns inga andra alternativ!

Första steget är nästa helg, oväntat, spontant och galet. Men f*n vad kul vi ska ha!



"You dont throw a whole life away, just because you are banged up a little"

Typ... ;)

2009-11-14 @ 15:38:00
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0