Uddevalla

Idag har det varit full upp! Tur är väl det så jag inte har hunnit tänka så mycket på den kommande helgen.. :P Mamma blev sur för hon ansåg att jag ljugit för henne..ibland blir jag bara så less..men jag tänker inte bry mig om det just nu..!

Var iväg och tränade idag igen, det är så förbaskat skönt!! och jag längtar redan tills nästa vecka när jag får träna igen :) Adrenalinet och glädjen som bubblar upp inom mig är häftig känsla!

Men imorgon bär det då iväg till Uddevalla! Känner nervositet i magen, men det är nog som det ska! Det kommer nog bli grymt roligt!! :D Jag och Emma :p Underbara Amanda ska bo hemma hos mig och vara kattvakt! Det var väldigt snällt av henne tycker jag!

Ska gå å lägga mig och läsa lite nu, är grymt trött just nu och imorgon måste jag ju vara pigg!

Det bästa jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0