uppåt!

Ja, nu sitter jag här. slut i både kropp och huvud, som det ska vara :p Tränade för första gången 16 dagar, det var såå grymt skönt! jobbigt, trodde jag skulle svimma, men härligt nu efteråt! Blev glad av träningen också :) Satt i nästan 6 timmar och pluggade, innan jag gick ner på stan en sväng för att shoppa lite med Emma :)

Nu är det inte länge tills jag och Emma åker till Uddevalla! Det mest galna jag har gjort i hela mitt 22-åriga liv :p Det ska bli väldigt spännande! Men grymt nervös är jag, men det är som det ska vara :p

Har kommit igen lite sen i lördags, det känns bra! trots att vissa tankar ligger och gnager så accepterar jag att de finns där och försöker tänka framåt och upp för den förbaskade branta backen! Fick ju ta bort jobb-turerna i helgen, så jag kände lite pengapanik, men de ringde nu ikväll, så jag ska få jobba nästa lördag! Det mesta brukar ju lösa sig till slut! Man ska aldrig ge upp eller förlora hoppet hur tungt det än känns!

Helt sjukt, har snart bara åtta veckor kvar på utbildningen! jag kan knappt tro det! :D Dock har vi c-uppsatsen att brottas med, det känns lite tungt..



jag säger Ja till livet och de överraskningar som väntar bakom varje hörn!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag säger ja till allt positivt! Du mår bättre, det syns, jag har aldrig sett dig så här glad som du varit senaste månaderna. Jag säger JA till det! :)

2009-11-18 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0