Fredagkväll

Ikväll jobbar jag till halv nio, sen ska jag faktiskt bege mig på dans! Hoppas verkligen att medelåldern är högre än 18 och lägre än 40 :p

Är ledig i helgen och det känns riktigt skönt!Nog för att jag skulle behöva lite mer jobb (är det någon som har nått så hör av er ;) ), men ibland så är det skönt att bara få va. Imorgon kommer ju dessutom Ellen och hälsar på, har inte träffat henne på evigheter så det ska bli roligt!
Får se om det blir en lugn filmkväll, utgång eller bio :)

Nästa helg får jag äntligen åka till momma, har inte varit där på en månad så det längtar jag till. Om ingen blir sjuk på jobbet för då skulle jag behöva jobba..har bara en dag denna månad, och den dagen betalar inga räkningar.

Nästa fredag har jag första salstentan på typ ett år, fårväl se hur det går men jag vet ju vad jag gör till veckan iaf :p


Jag har två helt underbara varelser hemma iaf! Och Nusen är verkligen en riktigt knäkatt! inattnär jag sov, så låg jag på mage och då fick han för sig att han skulle lägga sig på min axel, det blev till att ligga riktigt riktigt stilla då :p


Nä, nu ska jag återgå till arbetet några timmar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0