lärorikt

konstigt hur snabbt en förändring kan ske, var på bildterapi idag och känner verkligen att jag har kommit långt! Jag skulle gestalta mig själv genom att måla ett hus, det var väldigt intressant och jag fick tänka till lite om vad som har gjort mig till den jag är idag, har mycket inom mig som jag stoppat undan i den mörkaste av vrå inom mig, det ska jag jobba med.

Men trots detta så har jag hittat en glädje inom mig som jag inte visste fanns, jag är nyfiken på livet och vad som kan tänkas dyka upp :) Har också kommit fram till att jag har världens underbaraste vänner, som förgyller tillvaron och får mig att skratta och må bra!

Igår var jag och Emma på bio, först åt vi och sedan blev det fame, den var inte riktigt vad jag väntat mig, men lika bra iaf :)
Jag och Emz kommer erövra världen, inga tvivel om den saken :D Men först tror jag nog att vi ska ta och erövra skaletplaneten! *längtar*

Imorgon verkar det som att jag ska vaccinera mig mot svininfluensen, hade nog egentligen inte tänkt göra det, men nu blir det så iaf, bara mamma kan följa med mig och hålla mig i handen, gillar inte sprutor :S


Motgångar har man till och från under hela livet, men det är vad man gör av dem som räknas! När man tagit sig igenom dem är man lite starkare än innan och man har hittat en liten bit av pusslet som jag


Kommentarer
Postat av: P

Va härligt att det känns så bra! KRAM vännen

2009-10-20 @ 17:00:34
Postat av: Emma

Vi är så himla bra! Hade så sjukt roligt med dig igår, och nu ser jag verkligen fram emot Skalet! =)



Världens största kraaam!

2009-10-20 @ 21:54:03
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0