pirrig

Utställningen gick över förväntan i helgen, det var roligt! dock var den efterlängtade hotellfrukosten inge vidare då vi var tvungen att åka innan de öppnande frukosten på mornarna, men men man kan inte få allt här i livet :)


Ikväll har jag varit på Bio med Pernilla, och när vi kom ut så snöade det! Jag tycker om snö!
Just nu mår jag bättre än på mycket länge, kan helt ärligt inte minnas när det var. Jag känner mig pirrig och förväntansfull över vad som väntar runt hörnet, allt kan hända och jag har alla möjligheter i världen!



Life is nice :D




Nusen är som en liten hund och kommer när man ropar, så söt!! Min alldeles egna knäkatt är han också! Och Bambam är som alltid helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Alltid kul med positiva känslor =)

2009-10-07 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0