uppdatering

Nu är äntligen en veckas tentaångest iaf över! Bara resultatångensten kvar ;) det var en tenta med många flummiga frågor och jag vet inte om jag fattade dem rätt, men godkänt får jag nog iaf :)
Hade en väldigt mysig men ack så sen kväll igår, att sova tre, tre och en halv timme natten innan en tenta är kanske inte så välplanerat, men det var det värt :) Konstigt hur det kan vara!
Just nu är jag hos momma och tittar på postkoden, sen ska jag se på idol och sen blir det nog raka vägen till sängen så jag kan känna mig som en människa igen imorgon ^^
Nusen svans är iaf helt återställd efter brottet och det gillar vi! Vintern närmar sig och jag längtar tills det ligger snö på backen, det är som lite mysigt tycker jag :p

Om tre veckor är det skalet *längtar*. Tror att det kommer att bli riktigt roligt! Bara vi lyckas fylla stugan, just nu är det några platser över, men det brukar ju som egentligen inte vara några problem :)
Nä, nu ska jag koncentrera mig på tv! ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0