några dagar sedan

Känner att det var ett tag sedan jag skrev och jag har egentligen ingen inspiration just nu, men kände att jag behöve uppdater en sväng

då var ännu en helg över, skulle ha varit på utställning i helgen men jag är glad att jag stannade hemma, de kommer typ inte komma hem förän kanske fyra eller nått imorgonbitti, och eftersom jag kliver upp kvart över fem nuförtiden så hade det inte blivit mycket till sömn. Just nu ligger Nusen bredvid mig och sover, han är så söt! Saknar dock mitt hjärta oerhört mycket, en helg utan honom är alldeles för länge.

Om någon börjar fundera på om det är en kille jag pratar om får jag göra er besvikna för det är min älskade Bambam jag pratar om. Alla kanske inte kan förstå hur mycket ett djur kan betyda, men han betyder verkligen allt för mig, han älskar mig när jag är arg, ledsen, glad, grinig, ser fördjävlig ut, har en dålig dag, ska jag fortsätta?! Han är anledningen till att jag orkar kämpa vidare när det är som allra jobbigast.

Just nu känns det som att jag simmar och simmar men så fort jag närmar mig ytan dras jag ner igen, inte det att jag är ledsen, men det är såå himla mycket just nu att jag inte hinner med, och när det äntligen börjar gå lite bättre så händer det nått. Om 37 veckor kommer jag förhoppningsvis vara färdig socionom, men tiden fram tills dess kommer vara hemsk, och efter det, vad händer då? Finns det nått jobb?


aja, har iaf haft en väldigt bra helg med en massa film och mys i fredags med E, och sedan utgång med Amanda igår, och idag bara film och lite spel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0