Grattis!

Ja, men då har man ju fyllt år då! vet inte om jag känner mig så mycket annorlunda förutom när jag säger vilken ålder jag har och det känns som att jag är väldigt gammal..! Födelelsedagar var ju som lite roligare när man var yngra, men det är u alltid kul att få lite extra uppmärksamhet av sina vänner :)

Har haft en mysig dag först med skola (kanske inte så mysigt), sen lunch och film med Emma, sen middag på Eastern med Emma, Kicki och Linn! Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen sova, om jag inte tar duschen imorgon?!


Skulle ha varit till arbetsförmedlingen, kanske blir imorgon, ska även fika med Pernilla, promenera och träna, sen även träffa C på kvällen och kolla på film.


ska iaf söka till idrottsvetenskapliga programmet till våren, tycker att det verkar väldigt intressant och två utbildningar är ju aldrig fel ;) Sen ska jag ju självklart hålla ögonen öppna för eventuella jobb!


För se hur det blir med lilla Nusen nu..vill ju verkligen ha honom, men inte om hans "fel" är så allvarligt utställningsmässigt som det verkar, isåfall hade jag ju kunnat haft kvar lilla Kitozen hemma hos mig.

Nä, nu ska jag ta kattern och lägga mig i sängen och läsa bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0