helg

Har precis skrivit två sidor med strunt på en skoluppgift som jag önskar att jag slapp..fattar ingenting!
Jobbar i helgen men nu ska jag nog snart till mor en sväng och kolla på film.

Nusen sitter och biter på strömkabeln till datorn, Inte Okej!
Stackarn har ont i svansen :S


Jag är nervös inför våren, vad kommer att hända då?! tänk om jag inte får nå jobb?!


Vaknade halv fem i morse trots att jag inte behövde kliva upp förän fem, vad ska det vara bra för? det är inte heller okej! :p

Imorgon har jag en delad tur, vilket innebär att jag jobbar mellan sju och kvart i elva, sen börjar jag fyra och jobbar till halv nio. De timmarna som jag är ledig kommer att tillbringas med näsan i en bok som jag har en uppgift ur som ska vara klar på tisdag morgon och då redovisas :S

Borde egentligen sitta med den ikväll så att jag blir klar, men men Wallander lockar ;)

Kanske får en sambo några dagar i veckan som kommer, Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0