måndagkväll

Har inte haft någon inspiration till å skriva på senaste tiden, det händer mycket runt omkring mig, men även inom mig!

I helgen har jag jobbat, sen var jag även i väg på dans i lördags, med Veronica och en kompis till henne. Mycket folk var det men oerhört kul!! :)

Nusen kommer till mig någon gång nästa vecka och jag längtar! Sen åker vi på utställning nästa helg, ska bli kul att ställa Bambam som kastrat!

Nu funderar jag på om jag ska sitta uppe och vänta på lipstick jungel, eller om jag ska gå å lägga mig å läsa lite. lutar nog åt det andra alternativet för det var inge bra på tv:n just nu. Fast i och för sig så borde jag pyssla lite med hemsidan



Först är det full fart, sen kan man somna vartsom helst, hursomhelst :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0