onsdagkväll

Har nyss haft besök av han som brukar hjälpa mig med datan, så nu har jag skydd för alla tänkbara virus som vill inkräkta på min dator :)


Inge bra å sitta å lyssna på depp/lugn/kärleks musik när man känner sig lite nere, det blir ju inte direkt bättre av det..
Vissa människor fastnar verkligen inom en, och när de då förtsvinner så är det svårt att glömma. Ramlade ner i en liten svacka precis nu, hade velat att någon fanns här och kramade om mig..!

Men inte nu och inte än! är på fel plats i livet, och jag vet det..men självklart saknar jag närheten, det måste jag få göra. Men nu har jag nog saknat det tillräckligt för ett tag!

Känns som att det har skett en förändring inom mig, en förändnring åt det bra hållet och jag tror att jag med samtal, kroppskännedom och bildterapi kommer att hitta igen mig! Just nu är det bara jag som gäller, ingen/inget annat! Fokusera!


Kom ju på perfekta yrket för mig igår, dock så grusades planerna lite när jag kollade på miun och såg att den utbildning jag tänkt mig efter socionom inte börjar förän till hösten, vad ska jag då göra hela våren?! :S
Men jag ska nog lösa det på något sätt!

Nä, nu får jag snart besök av C, vi ska kolla på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0