Allt eller inget, eller kanske lite av varje?

Känner just nu ingen större inspiration till att skriva, kanske beror på att det är så mycket annat som ska hinnas med! Kan väl säga att livet flyter på, jobb, träning, och umgås med vänner och familj! Är bara tolv dagar kvar till vemdalsskalet, längtar riktigt mycket och jag hoppas att det kommer att bli grymt roligt! :p

Imorgon hade jag tänkt ta med mig Chicago till jobbet en sväng, såatt han får springa av sig :) Det blir jätte bra det!

Ska även sitta och plugga imorgon när jag slutat jobba, egentligen så känns det som att det är tillräckligt med två jobb, 50 % plugg känns som lite överkurs och nått som jag egentligen inte orkar med. Men vill ju som heller inte hoppa av nu, när det bara är någon månad kvar!

 

 


Jag drömmer mig bort ibland, till en annan värld, ett annat liv..


Om jag skulle kunna förändra andra, skulle andra kunna förändra mig


Det är upp till mig..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0