Dålig uppdatering

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera i bloggen vad som pågår i mitt liv. Kanske känner jag för tillfället inget behov av att få skriva av mig, kanske har jag hittat andra sätt att uttrycka när jag mår dåligt, eller så är det så att jag helt enkelt inte har haft tid..(tror nog mest på det senare alternativet)


I helgen är det dags för vårforum och jag längtar som en tok! Kommer att bli hur roligt som helst tror jag! :D Det enda som kommer saknas är min bundsförvant de senaste forumen..:(

Kommer läggas ut en massa bilder på facebook efter helgen jag lovar! Har konstaterat att jag verkligen suger på att packa, har redan mer än vad jag brukar ha med mig och ändå är jag inte klar än :S Undrar vart detta ska sluta :p Har handledning i två timmar imorgon, sedan påbörjas resan ner! Efter många om och men har vi faktiskt fått ihop ett helt okej gäng som ska bo i stugan :)
Har redan bokat stuga till hösten, blev p 550 då också, jag verkligen älskar den stugan! Och då kommer jag ha med mig både Karro och Johanna om allt går som det ska :) Johanna kommer eventuellt ner nu på lördag tillsammans med min mor och en kompis till henne. Sen har jag ju Kicki och de i en annan stuga, samt några andra vänner i några andra stugor!

Nä, nu ska jag sluta skriva om forum :)

Har snart gjort tre månader i Ström, vilket innebär att det "bara" är fyra månader kvar. Men under juli och augusti så kommer jag få vara i stan på tisdagar och dokumentera, det känns bra! Sen kommer jag jobba typ varannan helg på frösö strand, det blir fina pengar det!

Längtar för övrigt tills jag har läst klart kursen som jag var korkad nog att fortsätta läsa! den är klar efter den 28 maj. Har bara en redovisning samt en tenta kvar, så jag har ingen lust att avbryta nu! Man ska avsluta det man har påbörjat! :)


Nä, nu ska jag ta katterna och krypa ner i sängen så att jag orkar upp imorgon, känner att jag för en gångs skull vill vara pigg på kvällen :)

Har hittat en person som tar mig för den jag är, både bra och dåliga sidor! Jag gillar en massa! :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lovar att du får ta med mig på forum när jag har någon form av ekonomi! Känns lite skumt att vara hemma, men jag har sett till att vara fullt upptagen hela helgen så jag inte hinner fundera på det!



Hoppas du får en fantastisk helg!



Kraam!

2010-04-22 @ 09:48:54
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0