då var påsken över

Då var denna påsk över. Kan inte påstå att den blev som jag tänkt mig, men det är väl bara att gilla läget! Var till Laxsjö på dans i lördags, det var väl det roligaste som helgen hade att erbjuda :) När dansen var nästan slut började jag må jätte dåligt, och då visste jag att det var nån timme som jag skulle tillbringa körandes en bil, var chaufför och skulle skjutsa in två av Ts kompisar in till stan, och sedan tillbaka till Ringsta där T bor. Klockan fyra kom vi hem och då fick jag tillbringa 3 timmar på toaletten..3 timmar där jag seriöst önskade att jag skulle dö.. klockan sju kunde jag äntligen krypa i säng och sova i två timmar, sen var det färdig sovet. Sen dess har jag varit jätte dålig och inte fått i mig så mycket mat..åkte dock till momma så jag blev lite ompysslad :) Men nu vill jag verkligen bara börja må bättre så jag kan jobba imorgon..!

Mycket händer och jag hinner inte riktigt med allt, men det är väl bara roligt antar jag! Har iaf bestämt mig hur jag ska göra i sommar nu, så det känns skönt! Nu är det bara att meddela beslutet till de berörda, vilket känns lite jobbigt.


Nä, nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att jag somnar snabb så jag slipper vara medveten om hur ont i magen jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0