Vårforum

Jani, då var helgen över.. och i och med det även vårens forum! Mysiga dagar i stugan med underbara vänner är aldrig fel! Däremot kvällarna var väl stundtals lite sådär, om man bortser från igår när Johanna kom och dansade med mig! Känns som att jag börjar bli för gammal för detta?! det hoppas jag verkligen inte, jag hoppas att det enbart berodde på en dålig start i torsdags kväll. Denna helg har jag klart och tydligt sett vilka som är mina vänner och vilka som jag lika gärna kan vara utan. Mycket som hänt som jag inte tänker skriva här, har inte som avsikt att hänga ut någon eller berätta precis allt här..de som betyder nått vet vad som hänt och det stöttade och hjälpte mig! Tack för att ni finns!


Nu ska jag ta mina underbara katter och krypa ner i sängen! är grymt trött efter tre timmars sömn i natt, att måste checka ut stugan klocksn 11.20 är alldeles för tidigt!


God natt och sov så gott allesammans! Nu laddar vi inför nästa forum istället! :p

Dansa är dock det absolut bästa jag vet och det förgyllde torsdags och fredagskvällen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst!



Glöm aldrig bort att du är stark, modig och vacker!



Kraam! :)

2010-04-26 @ 00:26:59
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0