100804

Jag försöker komma på nått att skriva men jag kommer inte på nått..Har 7 arbetsdagar kvar i Strömsund nu, och det är stressigare än vanligt, men vad gör man?! Det är bara att stå ut de sista dagarna. Nästa vecka har jag semester och det ska bli så grymt skönt! Jobbar på frösö strand i helgen, men på måndag morgon åker jag till momma och sen på onsdag kväll kommer Thomas dit och på torsdag beger vi oss till hans stuga som ligger mitt ute i någonstans, hoppas jag överlever i vildmarken :p Ska försöka ta lite kort som jag kan lägga in.

Jag har inte varit till momma sen i mitten på juni så nu längtar jag verkligen! Och katterna kommer att få vara ute, grymt skönt för dem :)

Kan hända att det blir så att Thomas flyttar hit i höst, känns både bra och lite nervöst, har ju som testat det en gång och det gick ju sådär. Men det behöver ju inte betyda att det blir samma sak igen. Ne, det kommer mest bli roligt :)


Dags att gå och träna, body balance, bästa träningsformen som finns!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0