100824

Nu har jag bara två dagar kvar i Strömsund :) Idag är jag ledig och har dammsugit och putsat två fönster, har två kvar som jag snart ska ta tag i. Är ju inte så där jätte kul, men det blir ju fint när det är klart :)
Cyklade till fristilen imorse för jag tänkte jag skulle gå lite på löpbandet och så, men då tog jga mig inte in, måste vara nått fel på kortet.. men jag får väl kolla upp det ikväll när jag och mannen ska dit och träna body pump :)


Skulle vilja ändra lite i min lägenhet, men till helgen när vi ska till Gävla på utställning ska vi även ta en snabb tur till ikea så ska jag införskaffa två hyllor som ska sitta ovanför TV:n och sedan flytta hyllan som redan sitter där. Sen skulle jag vilja köpa en ny soffa, en mörkare soffa, men eftersom den jag har inte är trasig så antar jag att jag får ha kvar den ett bra tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0