100827

Igår var sista dagen i Strömsund och eftersom jag hade lite flextid att ta ut så åkte jag hem redan 11.40.. Men innan det hann jag bli bjuden på tårta, och så fick jag lite presenter. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag saknar det faktiskt redan.. Hade turen att få riktigt bra arbetskamreter som jag kommer att sakna jätte mycket! Innan jag började i Strömsund var jag väldigt skeptisk, jag ville defenitivt inte jobba med ekonomiskt bistånd, men nu i efterhand så inser jag att jag har fått en fantastiskt bra grund att stå på. Ekonomiskt bistånd är grundstenen inom socialtjänsten, och man får arbete med väldigt varierande problematik hos individerna man träffar. Jag kommer sakna dem också, och fundera över hur det kommer att gå för dem framöver..vill ju som att det ska gå bra för dem alla, men framför allt för vissa som har gjort ett lite extra stark intryck.

Det som är roligt är att jag enbart har fått positiv respons, och de flesta av mina klienter har sagt att de tycker att det är tråkigt att jag slutar, och lika så mina arbetskamrater, så det stärker ju självförtroendet :) Att bli bekräftad i känslan av att man gör ett bra jobb :)


Igår fick Bambam bada och nu har Chicago badat, och jag ska snart bege mig till mamma och bada Amber och Dimaz, för ikväll så beger vi oss iväg till Gävle på kattutställning :) Destiny kom dessutom från momma hem till mig i morse, detta för att vi ska lämna henne i Gävle för parning, så i november om vi har tur kanske det blir bebisar :) Håll tummarna!

Snart fyller jag år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0