Semester

Då var andra dagen på min första betalda semester avklarad, har haft två väldigt lugna dagar hos momma, grymt härligt! Längtar dock efter att få gå på ett träningspass och köra helt slut på mig själv, men det blir väl på söndag! Sen på lördagkväll blir det ju dans! Längtar som bara den! Var ett tag sedan nu och dansa är bland det roligaste jag vet! Blir dans denna helg, nästa helg samt första helgen i augusti :)

Imorgon blir en till lugn dag, och på kvällen kommer mannen hit! Saknar honom! Men det är konstigt att man kan sakna, och man är så glad över att man ska träffas, och sen blir det bara fel. Men det är tur vi kan prata om allt..! På fredag firar vi 6 månader, tiden har gått fort! Vi åker till Thomas stuga på torsdag morgon och blir borta till på lördagmorgon, ska bli spännande och se om jag överlever ;) Man vet aldrig om stadstjejen klarar av att befinna sig mitt ute i ingenstans :p Men jag har med mig böcker och en massa spel så det ska nog bra! Får se om jag orkar lägga upp nått kort sen

Inatt drömde jag om att jag var gravid, men att trots att jag var i slutet av graviditeten så var magen hur liten som helst, ganska konstigt. Sen drömde jag även att våran katt var dräktig och fick kattungar, man kan ju undra vart jag är i mina tankar :p


Jag känner mig redo för att det ska bli den 6:e september nu, vill att det ska gå fort så att jag får påbörja allt. Men vad kommer att hända efter jul?! Är lite nervös men det borde inte vara några problem kan man hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0