sista dagen..

Imorgon är sista dagen i Strömsund..känns konstigt. Och rätt vad det är poppar en tanke upp i mitt huvud: har jag gjort rätt val?! Men större delen av tiden så är jag övertygad om att jag har gjort rätt val. Dags att satsa på bara mig ett tag.

Men tiden i Ström har lärt mig oerhört mycket, och jag har växt som människa och i min yrkesroll. Kommer att ta med mig mycket från tiden där, de personer jag har mött, både arbetskamrater och klienter har lärt mig mycket och gjort att jag kommit lite närmare vad jag brinner för och vill jobba med. Får bara höra positivt från alla att jag är duktig så det är oerhört kul att höra!


Nu ska jag mysa med katterna innan det är dags för träning :)




Skogsmullar :p

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu väntar en arbetsintervju på måndag.. Sedan får vi se, söker jobb. Ja, jag såg att de sökte två tjänster i Strömsund. Dock sökte jag aldrig, vill inte flytta tillbaka hem till Strömsund.



Vad händer för dig nu?

2010-08-25 @ 19:25:56
URL: http://leijonberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag skall till Vaxholm:) För mig är det inte så noga vart jag hamnar, inte längst upp eller längst ner i Sverige, och gärna något större ställe än Orsa.



Finns det några jobb för dig att söka i Östersund?

2010-08-26 @ 20:30:28
URL: http://leijonberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är konstigt att lämna ett ställe där man tillbringar så mycket tid, som på jobbet!



Vaxholm ligger strax utanför Stockholm, och det är som biståndshandläggare inom äldreomsorgen som de söker en tjänst och det är det jag har jobbat med nu:)

2010-08-27 @ 08:06:44
URL: http://leijonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0