Dag 11 - Mina syskon

Den här punkten blir ju lite krulig för egentligen så ser jag mig själv som ett ensambarn då det nästan alltid bara har varit jag. Har egentligen 3 halvsyskon på pappas sida som jag dock aldrig träffar. Två av dem bor nere i Blekinge där deras mamma bor och den tredje bor här i Östersund, men vi har bara stött på varandra någon gång på en begravning och sen typ på stan. Jag är den yngsta av mina syskon, och den som är närmast mig i ålder är en av de som bor i Blekinge och han är 6 år äldre.

Ibland kan jag känna avund till de som har syskon som de har växt upp med, för för det mesta så verkar man ha ett speciellt band till sina syskon, och det önskar jag att jag hade. Men nu är det ju inte så och jag har ju klarat mig rätt bra i livet hittills ändå :)




Chicago som lill liten bebis :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0