Dag 13 - Den här veckan

Då det inte har gått så länge på denna vecka så får jag väl skriva om hur det är tänkt att veckan ska se ut istället :)

Idag struntade jag i att träna då kroppen inte orkar och är bara hemma med katterna och försöker strukturera livet efter nyår i min nya almanacka :) På dagarna fram tills på onsdag så befinner jag mig därnere. Imorgon kväll hade jag tänkt att slå in paket och träna, och på onsdag hade jag tänkt att träna lite igen :) På torsdag morgon beger jag mig till min momma så jag är där till frukost, sen kommer vi att åka och handla och sedan blir det nog lite spel och mys, möjligtvis någon film. Sen på fredag är det ju julafton och den kommer att firas som alla andra jular hos min momma tillsammans med momma, moffa, mamma, min morbror, hans familj och Lennart :) På lördag så kommer jag nog att åka hem och sedan eventuellt hälsa på min pappa en sväng och på söndag blir det kanske dans i laxsjö :)

Så ser den kommande veckan ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0