Dag 14 - Vad hade jag på mig idag

Idag har jag haft på mig ett par gråa mysbyxor, ett grått linne och en randig tröja ovanpå. Samt ett par fårskinnstofflor på fötterna :p



Det är ju dan före dopparedan idag :) Har klätt granen hos momma och bara myst idag! Längtar dock redan till mina bebisar som kommer att få vara ensam under dagen imorgon, nog för att jag vet att de inte bryr sig om att det är julafton eller inte, men jag tycker ändå att det är jobbigt att lämna mina bebisar en sådan dag. Jag vill ju pussa på dem och mysa med dem!

Mannen kommer under morgondagen att befinna sig hos sin mamma och fira jul, så han saknar jag ju också så klart!

Nog för att jag tycker att det ska vara kallt på vintern, men kanske inte -30 grader.. det är inte riktigt okej, så jag säger Nej!

Kommer troligtvis inte skriva nått inlägg imorgon så därför önskar jag alla en god jul redan nu! Så hoppas jag att ni har en jätte mysig dag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0