Dag 15 - Mina drömmar

På den här punkten skulle jag nog kunna skriva ganska mycket, då jag har en massa drömmar, stora som små.
Bland annat så drömmer jag om att bilda familj, köpa mig en häst och utvecklas i ridningen, köpa ett hus, ha ett arbete som jag trivs med och en massa annat. Och jag vet att det inte är säkert att alla dessa drömmar kommer att bli av, men drömma måste man få göra tycker jag, annars blir livet så tråkigt :)

Framför allt så har jag en dröm om att bli någonting! Bli någonting stort där jag har en chans att utvecklas och bli ännu större. Jag vill hjälpa människor och arbeta förebyggande!




Att ha stora drömmar är någonting alldeles fantastiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0