Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek, hmm vem var det egentligen..?

Kan nog ha varit en kille som gick i min klass i ettan eller tvåan eller nått som jag var tillsammans med. Några minnen som dyker upp nu när jag tänker på det är en gång när vi var några som var på födelsedagskalas hos denne och vi skulle leka pusskull och denne kille sa att ingen fick pussa på mig förutom han. Eller att jag och Karro umgicks med denna kille och hans kompis jätte mycket. Om du läser detta, kommer du ihåg det Karro? :) Vad man kan komma ihåg mycket om man bara funderar lite :p Denna kärlek var dock väldigt kort, och vissa kanske inte skulle kalla det kärlek, men i den åldern så var det kärlek för mig. Idag kanske inte lika mycket :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0