Dag 6 - Min dag

Min dag idag har varit helt okej. Började dagen med att åka och köpa kattsand och sedan rengöra kattlådan, sen åt jag frukost och spelade lite wii innan det var dags att bege sig ner, där det blev lunch och sedan lite bild, vilket kanske var behövligt. Efter bilden och eftermiddagsfikat så skulle jag bege mig till spa kliniken och använda upp ett presentkort som jag fick i julklapp förra året, jag skulle vara där klockan fyra, problemet var bara att jag inte hade någon aning om vart spa klinikien låg, sprang runt på stan och uppe vid miun och letade, men tillslut var jag tvungen att ringa mamma och fråga, och då var klocksan fem över halv fyra, och mamma meddelar att spakliniken ligger borta vid nfi, vilket gjorde att jag var tvungen att skynda mig hem och hämta bilen för att snabbt köra dit. Planeringen var inte okej..

Massagen kan jag iaf verkligen inte kalla skön, för gud vad ont det gjorde, men väldbehövligt! Och tydligen är jag i dåligt skick och skulle behöva gå flera gånger för att få bort det onda :S så nu måste jag fundera över om jag tycker att det är värt pengarna.

Sen kom jag hem och Thomas stod och lagade middag :)
Nu sitter jag framför tv:n och tittar på vampire diaries, vilket jag egentligen inte borde då Thomas inte är hemma och jag är lättskrämd. Men det är ett bra program så jag får bli lite modig :)

Det var min dag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0