Dag 7 - Min bästa vän

Jag vet inte om jag kan välja enbart en bästa vän. Jag har några få jätte nära och underbara vänner som är mina bästa vänner. Det är vänner som finns i ur och skur och som skulle flytta berg för min skull! Jag är så oerhört glad och tacksam att jag har er i mitt liv!
Trots att jag inte träffar vissa av mina bästa vänner så ofta då de inte bor här så märks det inte när vi väl träffas, då är det som att vi aldrig har varit ifrån varandra!
De är vänner som jag kan dela allt med och som jag kan både göra massa tok med samtidigt som vi även bara kan sitta tysta och kolla på tv.


Tack underbara Karro, Emma, Amanda och Stina för att ni står ut med mig i medvind och motvind! :)



Jag vet inte vad jag skulle göra utan er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltid för dig! Läskigt det med Munkflohögen, hoppas du ändå mår bra. Och kom ihåg, du besegrar tankarna förr eller senare, för du är bäst!

2010-12-12 @ 21:32:55
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0