Dag 8 - Ett ögonblick

Lite svårt att välja ut enbart ett ögonblick då jag har hunnit med om en massa speciella ögonblick i mitt liv. Men om jag ska välja ett så får det nog bli förra året när jag och Emma beslutade oss för att helt spontant bege oss till Uddevalla. Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Jag, flyga från Östersund till Göteborg för att sedan hoppas att vi skulle bli upphämtade vid flygplatsen för att åka vidare till Uddevalla. Nervositeten över hur det skulle vara att mötas igen efter 2 veckors telefonpratande och enbart en helgs umgänge innan det. Hur skulle det kännas att träffas igen? Skulle det bli knäpp tyst och bara jobbigt?! Helgen var hur rolig som helst och jag har oerhört stolt över mig själv att vi åkte ner och chansade på livet. Sen att det inte blev mycket mer än en resa till för mig ner till Uddevalla gör ingenting, för de två resorna gjorde att jag växte oerhört mycket och jag blev starkare i mig själv. Och jag är oerhört glad över de helgerna!



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Det var ju en jätterolig resa, och du fixade allt galant! :)



Jag tror att vi båda växte på den resan och sedan allt som skedde efteråt, själva resan var längre än flygturen tur och retur till Uddevalla, du vet vad jag menar.



Kram!

2010-12-13 @ 21:04:39
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0