Helgen

Känner att jag bara måste skriva lite om denna helg då den har varit lite utöver det vanliga..
Åkte till momma i fredags eftermiddag tillsammans med mamma och hade tänkt stanna där tills igår kväll efter middagen. Men efter lite bråk med mannen så slutade det med att jag åkte på firmafest med mannens jobb till Munkflohögen. Kvällen förflöt med fem rätters middag som vi på festen i lag fick laga till varandra. Jag och en till stod för desserten vilken blev klockren (Dock är jag nog inte riktigt redo för denna typ av aktiviteter än då tankarna kom som ett brev med posten..).

Men nog om det och till det som var den mest overkliga händelse jag varit med om. När festen började närma sig sitt slut så fick någon ett samtal om att en man hade skjutit en annan man bara kanske 300 meter ifrån där vi var och att mannen som hade skjutit var någonstans på byn. Som tur var hände inget mer för polisen ko moch plockade in mannen och en ambulanshelikopter kom för att plocka upp den skjutna mannen. Helt sjukt att någonting sådant hände så nära en, han hade ju lika gärna kunnat gå dit vi varit och skjutit någon mer.. :S

Idag är jag tacksam över livet iaf. Det kan ta slut så plötsligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0