kallt

Ena delen av mig trivs med att ha nått att göra på dagarna, att känna att jag varje dag lär mig nått nytt och utvecklas! Men den andra delen avskyr det, att behöva kliva upp okristligt tidigt är väl en sak, men att aldrig komma hem i en bra tid på kvällarna, att inte få träna så mycket som jag vill träna, att vara borta från katterna så mycket som jag är. Det är som det är och jag kan inte göra så mycket åt det!

Just nu sitter jag i soffan under en filt och fryser och väntar på besök, som tydligen om nu så då har jag inte tid längre :)

Vill faktiskt att det ska sluta vara så himla kallt nu! Längtar till en varm sommardag, solen skiner och man kan springa runt i kjol och linne :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0