lördag

Just nu är jag trött, känns som att jag mest jämnt är trött nu för tiden. men men det är ju iaf ljusare på mornarna nu :p Skulle följa med mamma till Åre imorse, ifall hon inte skulle kunna köra hem själv. Så det var bara att kliva upp sex imorse. Sen har jag ätit lunch med mamma, och knäppt bilder på bebisarna som börjar bli riktigt stora nu! Längtar grymt mycket tills vi har en kul med Destiny som får vara hemma hos mig! Just nu ligger min lilla familj av mig, Bambam och Chicago i sängen och väntar på få besök :) Jag tror att det pirrar skönt i magen! Men jag vågar inte riktigt lita på det än känns det som. Sist jag gjorde det blev det ju som det blev, och jag har inte riktigt kunnat släppa det än.. Hade det gått som jag trott hade jag nog inte tillbringat mycket tid i Östersund.. Men det var kanske lika bra att det gick som det gick, för nu har jag ju jobb, löst många problem med nära vänner och fått möjlighet att jobba med mig själv och utvecklas! Jag är fascinerad över hur mycket som har hänt mig, och framförallt inom mig, det senaste året!

Jag har lite svårt att våga, men gör jag det, så är det positivt, gör jag inte det, då är jag inte redo. Allt visar sig tillslut och just nu så orkar jag inte fundera så mycket :)

Ellen, Kicki och Linn ska ha tjejkväll ikväll, jag var självklart bjuden, men kände faktiskt inte för att festa. Känns som att jag kan spara mig till skalet :) Det kommer ju komma fler tillfällen! Det blir bio och mys istället :p
Nästa helg kanske det blir bowling och snowboard, grymt roligt! :D

Börjar nog komma ur min svacka lite nu, spökena är där, men de är lättare att ignorera. det känns skönt! för jag behöver lite tid att samla kraft :)



En bild säger mer än tusen ord..





Detta är kärlek..!

Och de underbara små liven är det bästa jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0