uppdatering

Ska alldeles strax krypa ner i sängen, är grymt trött och ska upp tidigt imorgon, som de flesta mornar de närmaste fyra månaderna.. Jag vet att jag borde vara tacksam att jag fick möjlighet till ett vikariat i dessa tider, att jag borde vara över lycklig. Men helt ärligt så är jag inte det..jag må vara  bortskämd, men detta suger verkligen..vara borta från kvart över sex på morgonen till sju på kvällen, det är INTE roligt..katterna blir understimluerade och jag mår inge bra.. Jag ska göra detta i fyra månader nu för att jag har sagt det, och för att jag faktiskt ser fördelen med erfarenheten detta ger! Men skulle jag bli erbjuden nått längre, så kommer jag säga nej, för jag vill inte leva mitt liv med att det varje dag ska kännas jobbigt, och tungt. då pluggar jag hellre, eller jobbar med vad som helst i Östersund. Livet rullar på, och jag vill ha ut det mesta utav det!

Inatt drömde jag en dröm som fick mig att sakna..

Ne, nu ska jag ta katterna och krypa ner i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0