100111

Sitter i soffan, allmänt trött, ska väl snart ta och krypa ner under täcker och läsa en sväng, det går ju ändå inget bra på tv, så varför tvinga sig själv att vara uppe?! Imorgon har jag och Pernilla vår opponering, är lite nervös, men som med det mesta, så kommer det nog gå alldeles utmärkt! ;D Sen på torsdag morgon klockan åtta ska vår uppsats upp för opponering, och då får vi reda på om vi har fått godkänt eller inte, så håll tummarna! för är vi godkända, så kan jag benämna mig socionom efter det! Helt sjukt att det bara är tre dagar kvar, svårt att få in det i huvudet!

Helgen tillbringades hos momma, med spel, skoterkörning och bara mys, det är livet det :p Kankse lägger upp några bilder någon dag om jag orkar lägga in dem från mobilen :p

Nusen ligger och kollar på Simon and Thomas, han verkar tycka att det är mycket mer intressant än vad jag tycker :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0