4 januari

Idag var jag och tränade för första gången på två veckor, det var så himla skönt! Nu blir det inga mer så långe träningsuppehåll..! Jag mår bra av att träna, så därför så gör jag det :) Jag har blivit bra på att göra de saker som jag vill göra! :) Denna vecka har gått lite upp och ner känslomässigt, men jag försöker för allt vad jag kan mota bort nedgångarna, och det har faktiskt under veckan blivit lättare..! Kommer från och med imorgon sitta med opponering och matning av en av bebisarna, hon behöver mat var tredje timme och imorgon natt ska jag avlösa min mor en sväng! Förhoppningsvis så klarar sig bebisen med all tid som mamma lägger ner på henne. Håll tummarna!

Just nu ligger Bambam i sängen nere vid fötterna, men så fort jag har skrivit klart det här och ska sova så ska jag lyfta upp honom så jag kan krama om honom. Att man kan älska ett djur så ofattbart mycket känns oförståeligt.. Men utan dem skulle jag inte vare hel och livet skulle vara ofattbart tomt!

Har iaf löst sig så jag läser mer än 100% till våren, så det känns riktigt bra att ha fullt upp och få lära sig en massa saker som jag är intresserade av och vill lära mig! Det är ju grunden till mitt egna företag :p





Det värsta med allt är att inte veta, att det rätt vad det kommer en våg av känslor och frågan "vad hände?" dyker upp..
Jag hade en gång en dröm..



Saknad... Det finns en saknad, som alltid stannar. Det finns en saknad, som aldrig ger sig av. Det finns en saknad, som alltid blommar. En sådan saknad har jag...




Jag vet åt vilket håll jag ska, och det finns inget som kan stoppa mig!


Ska också släpa med mig Emz, så vi kan regera

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vännen! Jag behöver nog ett extra par vingar just nu, jag är lite skadskjuten!

2010-01-05 @ 00:19:11
URL: http://vimlan.blogg.se/alltutomjakt
Postat av: Anonym

Det blir nog inte bättre av att veta, och av nån anledning är ju vill/borde inte samma som det faktiska när det gäller det mentala... tydligen...

2010-01-06 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0