Duntäcke är nice :)

Om jag skulle ha försökt att skriva ett kort inlägg nu innan det är dags att stänga igen ögonlocken och sova.. :)
Har varit på bio två dagar i rad nu, men jag lovar jag är inte galen i film, eller? ;) Båda filmerna var faktiskt riktigt bra så en massa plus till dem!

Det är konstigt att knappt ha några föreläsningar, kan inte påstå att jag har så stor koll på vilken dag det är egentligen, eller jag måste tänka efter ett tag, idag har jag tillexempel torsdag, fråga mig inte varför :) Snart är det helg, och då kommer ju den frågan vad som ska göras?! Antingen åka till momma på fredag, och hem på lördagen för att gå på dans på folketshus, kommer nog dock få åka dit själv isåfall. Eller så ta mitt pick och pack och åka till Ö-vik i helgen på dansgala! Båda är väldigt lockande, men det ena är mindre tjorvigt, men jag vet ändå inte vad jag vill. Att bestämma mig för saker tycker jag är lite jobbigt.. Men det som är bra är att när jag väl bestämnt mig så brukar jag inte ångra mitt beslut :)

Efter att ha spenderat natten hos mamma ska det bli skönt att sova i min egen säng och med mina egna katter :p Men den minsta av bebisarna, den vi är tvunga att stödmata har faktiskt börjat äta lite själv, om man håller maten framför munnen på henne, så snart kanske vi inte behövet stödmata längre! Håll tummarna :)
Imorgon är det tvättdag, att tvätta är ett ont måste, men nu är det så mycket tvätt att jag skulle kunna fylla två tvättkorgar, så det är nog dags :p
Sen ska jag även plugga och skriva lite personliga brev, känns som att jag vill ha ett jobb nu, skulle nästan kunna ta vad som helst till att börja med! Men så länge jag har studierna så är jag inte så orolig, och till sommaren så har ja gju jobb på Frösö strand, så jag klarar mig ju utan problem :) Känner bara att jag vill ha lite ordning och struktur på tillvaron, men till veckan blir det lite bättre iaf!


<3

Dark Angel :)


Daytona :)



Min lilla kille har blivit stor :)



Och mitt underbara hjärta, lika vacker som vanligt :p

<3


De som inte fått någon chans att känna den ovillkorliga och underbara kärleken ett djur kan ge, har missat någonting alldeles underbart..!


Jag kan erkänna att jag tycker att det är jobbigt med all kattsand överallt, att ha katthår på alla kläder och möbler, att ibland inte kunna sova för de håller på å stökar, att inte kunna göra vad jag vill när jag vill..Vissa dagar kan jag tycka att de är oerhört jobbiga och irriterande, och jag kan kalla dem elaka saker..

Men så gör de något som får mig att skratta, som får mig att känna mig älskad, de kommer när jag känner mig ledsen, och då är jag så oerhört tacksam att jag har dem, och jag skulle inte byta bort dem för någonting i hela världen! De är en del av mig, och utan dem är jag inte hel!

Så jag tycker synd om dem, som av olika orsaker/anledningar aldrig får denna mööjlighet eller får vara med om alla underbara stunder med dessa djur..

men nu ska jag och Nusen krypa ner under duntäcke och sova, för han ligger just nu framför datorn och väntar på att jag ska släcka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0