fredagkväll återigen

Dagarna går fort, och nu är det bara sex dagar kvar till domedagen. Jag hoppas verkligen att uppsatsen är godkänd, och jag tror att den är det. Annars borde inte handledaren ha sagt att vi kunde gå upp med den. Men jag väntar mig att den ska bli ganska hårt kritiserad av våra opponenter, då min uppfattning om dem är att de är lite så.

Just nu sitter jag i soffan hos momma, kollar lite på tv. hade funderingar på att åka på dans, men kylan och orken hindrar mig nog denna kväll. Får spara mig till nästnästa helg istället! Eftersom att jag är hos momma mer sällan än vad jag vill så är det lika bra att ta till vara på tiden här! Sen om jag ska vara ärlig så kommer jag nog alldeles snart att gå och lägga mig för jag är trötter, jag vet att det är tråkigt på en fredagkväll, men det struntar jag i :)



 

Småbebisarna, är det inte söta? :p

 

 

Nä, nu ska jag ta satorn upp till mitt sovrum och kolla på New moon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0