Hänran å fåttran e fulla me snö

Nu säger jag Nej till denna kyla! -15 grader räcker gott och väl! Jag vill kunna vara ute och gå, köra skoter, åka madrass, snowboard och en massa andra roligare saker som man faktiskt kan göra på vinter, men bara när vädret tillåter. För vet ni vad, när det är såå här kallt utte, då kylstrejkar jag, sitter i soffan under en filt och kollar på film..!

Har varit hos mamma sen strax efter två igår, jobbade dock 7-16 (men det hör inte till saken :p) Är här för att avlasta mamma i matandet av kattungen var tredje timme. Det är jätte mysigt och bebisarna är sååå söta, MEN jag saknar
mitt hjärta Bambam nått så fruktansvärt! Nu har jag haft han i tre år, och vi växer mer och mer ihop, vi är som en enhet som inte är riktigt hel utan varandra.. Igår när mamma kom hem till mig efter att han slutat jobba runt halv tio, så hade Bambam tydligen ställt sig i vardagsrumsdörren och tittat, insett att det inte var jag och gått och lagt sig på soffkanten igen. Han är så söt :p Hade det varit jag, hade han kommit springandes, kuttrande och svansen i vädret och inte slutat slingra sig runt mina ben förän jag plockat upp honom! Men imorgon klockan tre åker jag hem, hem till mitt, mina katter och mina grejer :)

Igår umgicks jag med Karro och Emz, vi åt tacos och kollade på film, det var mys :) och idag lockade jag hit Emz igen, bor ju nästan grannar nu när jag är hos mamma, så kollade vi på film igen :) Nu ska jag försöka hålla mig vaken till tolv, ge bebisen mat, sova till tre, ge bebisen mat, sova till sex, ge bebisen mat osv. :p

Men eftersom att internätet är lite tjorvigt och hela tiden kopplar ner sig så ger jag upp det här för idag :)
Bara ÅTTA dagar kvar :D


Till den anonyma kommentaren i förra inlägget så måste jag säga att du var lite luddig och för gärna förtydliga!




Skrädar'n anropar sypojken, kontakta så fort som möjligt, viktigt meddelande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0